מפה אסטרולוגית – אריק שרון

רבים מצאו עצמם שואלים האם היה ניתן לצפות מראש , עפ”י מפת הלידה  של רה”מ לשעבר אריק שרון,  ובמעברי הכוכבים,   את השינוי הדרמטי והמפתיע במצבו הבריאותי .
כאשר אנו  בוחנים את מפת הלידה של רה”מ לשעבר אריק שרון ואת מפה אסטרולוגית מעברי הכוכבים לתקופה ניתן בברור להבחין בסימנים שניתנו על ידי הזויות הקשות שנוצרו בין הכוכבים ומפת הלידה. 
 בתחילת מרץ 2005 נוצרה  קונסטלציה של תנועת הכוכבים  כירון, פלוטו ואוראנוס  שניצבו במקומות רגישים במפה אסטרולוגית הנטלית שלו ויצרו זוויות היבטים דיס הרמוניים לעבר כוכבים במפת הלידה, ובמיוחד לכיוון השמש (המסמלת את הויטליות ) של מפת הלידה שלו.
כירון במעבר נצמד למרס לידתי (שליט האופק) תוך שהוא מקרין זווית דיסהרמוניות של 90 מעלות לכירון לידתי ;  היבט זה,  לבד מכך שהוא מסמל  את האירוע המוחי  שהיה , הוא אף  מסמל באופן עקרוני את היווצרותה של  נקודת מפנה בחיים ועל אירועים חיצוניים קרמתיים שנכפים על האדם. היבט זה שתחילתו במרץ 2005  נמשך כחודשיים, שלאחריהם הייתה הרפיה כלשהי בעקבות נסיגתו של כירון , אולם הוא חוזר שוב על עצמו בתאריך 11.12.2005.
בנוסף לכך,  המעברים וההיבטים הקשים שנוצרו  בין הכוכבים אוראנוס ופלוטו עם שמש לידתית של אריק שרון קיבעו את המצב ואף האריכו את פרק הזמן שלו  (בגלל פרקי הזמן הממושכים של מעברים אלה) . גם מעברים אלו התחילו עוד בתחילת מרץ 2005,  והם עשויים להתמשך,  לסירוגין,  גם עד סוף ספטמבר ובמהלך אוקטובר  2007  (דבר שיכול להצביע, לכאורה, על שינוי במצבו, בין אם לחיוב או לשלילה);
אוראנוס במעבר נצמד לשמש לידתית בתחילת מרס וחזר למיקום  זה ב 18/12/2005 (ראה בלינק מצורף : הודעת דובר ראש הממשלה הורוסקופ על אשפוזו באותו היום ובו נמסר ש מבדיקות ראשונות עולה, כי ראש הממשלה עבר אירוע מוחי קל, ובמהלך הבדיקות חל שיפור במצבו.) ובדרכו הוא אף הגביר את ההשפעה של היבטי פלוטו במעבר אל מול השמש של מפת הלידה ;
מעבר פלוטו והיבטים שיצר לעבר מיקומי השמש והירח בלידה  (שאף הם התחילו ,יחד עם מעברו של כירון, עוד במרץ 2005  (ושכאמור ימשכו עד סוף ספטמבר 2007 ) גרמו לשינוים והתדרדרות במצבו .
 היבטים אלה במעברי כוכבים על מפת הלידה מסמלים מצב של שינוי בריאותי מהותי:  ניוון, ובלימה בויטליות ובכוח ההישרדות.  שינוי זה, מטבעו של המעבר הממושך, נעשה בצורה איטית ומלאת סבל. זהו מצב קרמתי בלתי נמנע .