מפה אסטרולוגית – גלעד שליט

בעקבות שאלה ששאלה אחת הגולשות בנושא גלעד שליט שרטטתי מפה אסטרולוגית (23.12.2009 שעה 9.19 תל-אביב)
 את גלעד שליט מייצג במפה כוכב מרס (מכיוון שכוכב מרס מסמל באסטרולוגיה חייל או לוחם).
במפה ניצב כוכב מרס במזל אריה בבית היריבים, מבודד הורוסקופ (אין בינו ובין יתר הכוכבים במפה היבטים כלשהם) ובנסיגה.

א.      מרס כמייצג את גלעד שליט מתאר את מצבו: הוא נמצא במחבוא כלשהו, בעמדה חלשה, פאסיבי, אינו יכול ליזום, הוא קורבן של נסיבות, מצבו לא טוב והוא חולה ומבודד. מרס בנסיגה מצביע גם על עיכוב ומניעת מידע.
ב.      מאידך, העובדה שמרס נמצא בנסיגה יכולה גם לסמל מצב של “חזרה לאחור” . מבחינתו מצבו העכשווי כשבוי רע יותר ממצבו הקודם, ועל כן, נסיגה כזאת יכולה להתפרש גם כחזרה שלו למצב טרם השבייה.
 ג.       כאמור, מרס נמצא בבית היריבים. בית היריבים של מפה אסטרולוגית זו נשלט על ידי מזל אריה  והוא מייצג את שוביו של גלעד: עקשנים , מאיימים , מפחידים,נקמנים וכדומה. וכן את המיקום שלהם: מקומות גבוהים, סלעיים, כאלה שאין אליהם גישה) ושליטתו השמש ממוקמת בבית 11, מה שמסביר שפעולות התיאום נעשות בשיתוף חברים והכוונה היא לפעולות התיווך הבינלאומיות . את הנושאים ונותנים מן הצד שלנו מסמל סטורן הממוקם בבית 8. ניתן לראות היבטים לא קלים בין השמש וסטורן, כשהשמש תובעת מסטורן תשלום תמורת “הנכס” שבידיה (מרס בלוע בבית 2). למרות כל זאת, השמש נמצאת בשליטתו של סטורן (היינו הצד שלנו) ובידינו הכח והיכולת להכריע.
ד.      המפה האסטרולוגית מצביעה על כך שהטיפול בנושא החזרתו של גלעד שליט צריך להתבצע מוקדם יותר מן המאוחר, שכן במצב כזה של מרס בנסיגה אנחנו צריכים לנקוט בכל הצעדים האפשריים, ואם לאו – יישאר נושא זה (גלעד במצבו הנוכחי) בלתי סגור (דוגמת רון ארד)   והוא אף עלול “להתקלקל”   בגלל הפזיזות , השטחיות או הנמהרות שבה נעשים הדברים מה שעלול לסכן את הנושא (כשהכוונה היא כמובן לגלעד).
ה.      במפה אסטרולוגיית שאלה לירח יש מקום חותם שלמה נכבד. הירח מיצג אף הוא את גלעד שליט. הירח במזל דגים המסמל מוטיב של מאסר, שבי וכליאה כמו גם מו”מ לא מוצלח שנעשה תוך הולכת שולל ומרמה.
 ו.        כוכב השבת ARMUS הנמצא בצמידות לנקודת האופק ASC מסמל אף הוא מצב של חוסר הסכמה וכחנות ועקשנות.
על פניו המפה מצביעה על “קיפאון” ותקיעת עמדות וחשוב לזכור את הערת האזהרה, בסעיף (ד) לעיל, שלא לפספס עיתוי זה על מנת שלא ניקלע שוב להחמצה דוגמת רון ארד. נקודת האור צפויה כשהירח יעבור למזל טלה שליטו של כוכב מרס מה שמצביע על אפשרות לשינוי טוב עבורו בתקופה הקרובה (מדובר בפרק הזמן של בין הימים הקרובים ועד כ-4 שבועות (24.1.2010 ) או ארבעה חודשים); ברם, במקרה של החמצת חלון הזדמנויות זה קלושים הסיכויים לשיחרורו ומתחזקת תמונת המצב דוגמת רון ארד.